divendres, 30 de gener del 2015

DENIP

Avui a l'escola hem celebrat el DENIP. Tots els alumnes de l'escola hem sortit al pati amb cartells escrits amb la paraula Pau amb diferents idiomes, i dins uns missatges de Pau.

dijous, 29 de gener del 2015

TREBALLEM EL DIA DE LA PAU

Els alumnes del Cicle Superior hem començat a treballar el dia de la Pau.





dijous, 20 de novembre del 2014

TUTORS DE LECTURA

Una vegada més hem fet els tutors de lectura.Els alumnes de cinquè ajudem als de segon de primària.



































diumenge, 16 de novembre del 2014

GEOMETRIA

Els alumnes de cinquè aprenem a dibuixar i mesurar angles.



TREBALLEM AMB EL NOM

Els alumnes de cinquè hem escrit el nostre nom i a partir les les seves lletres hem posat qualitats nostres i també allò que ens agrada o ens identifica.