Avui a l'escola hem celebrat el DENIP. Tots els alumnes de l'escola hem sortit al pati amb cartells escrits amb la paraula Pau amb diferents idiomes, i dins uns missatges de Pau.
divendres, 30 de gener del 2015
dijous, 29 de gener del 2015
dijous, 20 de novembre del 2014
diumenge, 16 de novembre del 2014
TREBALLEM AMB EL NOM
Els alumnes de cinquè hem escrit el nostre nom i a partir les les seves lletres hem posat qualitats nostres i també allò que ens agrada o ens identifica.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)